מאז שהתחלתי את הדרך ב-2013 עם "מציאות מדומה ישראל", התרגלתי לראות רחוק. ראיתי תהליכים עשור קדימה, ניתחתי לאן השוק הולך, בניתי עולמות על גבי עולמות. אבל בשנה האחרונה, המבט שלי התכווץ. עברתי מיכולת ניתוח של שנים לחודשים, ועכשיו? אני בקושי מצליח לראות שעה קדימה. אנחנו כבר בתוך הסינגולריות. זה לא אירוע שיקרה—זה וירוס שכבר הדביק את כולנו. לטוב או לרע? זו כבר שאלה של השקפה, אבל המציאות היא שהמין האנושי משתנה לנו מול העיניים, והוא משתנה מהר מדי עבור החומרה הביולוגית שלנו.
קרא עוד













