2 דקות קריאה
משחקי מציאות מדומה שיפוצצו לכם את התודעה

ברוכים הבאים, הרפתקנים יקרים, לעולם המרתק של מציאות מדומה, שבו הגבולות בין מציאות לדמיון מתמזגים לשילוב מרגש של חוויות. ככל שנצלול עמוק יותר לתוך התחום יוצא הדופן הזה, נחקור את משחקי המציאות המדומה האחרונים שמצפים להעביר אתכם לעולמות שמעבר לחלומות הפרועים ביותר שלכם.

Edge of Nowhere מאת Insomniac Games

Edge of Nowhere מאת Insomniac Games

Insomniac Games, המפתחים מאחורי סדרת Ratchet & Clank המוערכת, עשו צעד נועז לעולם המציאות המדומה עם Edge of Nowhere. זהו משחק הרפתקאות מגוף ראשון שמציע חוויה מרגשת ומציאותית שתשאיר אתכם נשעמים.

המשחק עוקב אחרי סיפורו של הנרי בלייק, חוקר מקולל שנתקע על כוכב לכת קפוא. תוך כדי חקירת הנוף העקוב מדם, הנרי נאלץ להתמודד עם סדרת אתגרים, כולל שטח מסוכן, יצורים קטלניים וכוח מסתורי המאיים לבלוע אותו.

Edge of Nowhere הוא משחק מדהים מבחינה חזותית, המנצל במלואו את כוח ה-VR. הסביבות מצוירות בצורה יפהפיה, והתחושה של סקאלה היא מעוררת יראה. המשחק גם כולל עיצוב סאונד מרשים, עם מוזיקה אפלולית ואפקטים קוליים שעוזרים ליצור חוויה סוחפת באמת.

המשחקיות ב-Edge of Nowhere מאתגרת ומתגמלת. להנרי יש מגוון כלים לשימוש, כולל חבל סנפלינג, אקדח לייזר ומטף. השחקנים חייבים להשתמש בכלים אלו כדי לפתור חידות, לנווט בסביבה ולנצח אויבים.

הסיפור ב-Edge of Nowhere הוא מרתק ומותח. הנרי הוא דמות מורכבת ומזדהה, ועלילת המשחק מלאה בתהפוכות. המשחק גם כולל מספר הופעות אורח של דמויות מהיקום של Doctor Who.

בסך הכל, Edge of Nowhere הוא משחק חובה לכל אוהב מציאות מדומה. מדובר בהרפתקה מרגשת ומציאותית שתשאיר אתכם נשעמים.

גלו את החידות של Budget Cuts 2

הכינו את עצמכם לחזור לעולם המרתק של Budget Cuts, שבו ההימור גבוה יותר והפעולה אינטנסיבית יותר. Budget Cuts 2, ההמשך המצופה למשחק העצמאי המוערך, מזמין אתכם לגלות סביבות רחבות, להחזיק בקשת חדשה וחזקה, ולגלות קונספירציה המאיימת על מהות המציאות.


תחוו את האימה של Five Nights at Freddy's VR help wanted

למי שאוהב את ריגוש הפחד, Five Nights at Freddy's VR מוכן לשלוח צמרמורת לאורך הגב שלכם. המשחק המפחיד הזה עובר מ-PC VR לחנות PlayStation, ומציע חוויה סוחפת שתשאיר אתכם על קצה הכיסא. התכוננו למיני-משחקים חדשים, הפתעות מפחידות, ו-DLC בנושא חג ההאלווין שיגרום לכם להתעורר כל לילה.


צאו להרפתקה מרגשת ב-The Curious Tale of the Stolen Pets

צללו לעולם של פלאות ילדותיות ושעשועי חידות עם The Curious Tale of the Stolen Pets. משחק VR מחמם לב זה מזמין אתכם לחקור עולמות מיניאטוריים, לקיים אינטראקציה עם דמויות קסומות ולגלות את התעלומה של חיות המחמד האהובות שנעלמו. התכוננו למסע קסום שיגע לכם בלב ויותיר חיוך מתמשך על פניכם.


הצילו את היקום עם Doctor Who: The Edge of Time


הצטרפו לדוקטור במשימה אפית להציל את היקום מחרב ההרס. ב-Doctor Who: The Edge of Time, תטיילו בזמן ובמרחב, תתקלו בעולמות מוכרים ומוזרים, ותשחזרו סדרת גבישים עוצמתיים שמחזיקים את המפתח לשיקום האיזון בקוסמוס. התכוננו להרפתקה סוחפת מלאה בחידות, אימה וקולו האייקוני של הדוקטור ה-13, ג'ודי וויטקר.

אלה רק חלק מהחוויות המדהימות במציאות מדומה שממתינות לכם. עם משחקים חדשים וחידושים המתהווים כל הזמן, תחום ה-VR הוא נוף מתפתח של אפשרויות בלתי מוגבלות. אז, קחו את משקפי ה-VR שלכם, התכוננו להתרגש, וצאו למסע שיא redefine את תפיסתכם על גיימינג.